27 Mayıs 2011 Cuma

Zuhal Bebe (Bebek Cicileri)

 (Ciciler, fotoğraflar yakın çekim olduğu için büyük görünebilir ancak hepsi yeni doğan bebişler için, yani minicikleeer =) )
Bugün annemin izin günüydü, fırsat bu fırsat diyip biraz alış-verişe çıkalım dedik. Ama bu alış-veriş kendimiz için dedğildi. Allah kısmet ederse, Rabbim sağlık sıhat nasip ederse hala olacağım İNŞALLAH =)
( SİZDEN ŞU NOKTADA BİR RİCADA BULUNACAĞIM: Lütfen dualarınızı esirgemeyin, öyle sevgi öyle hasretle bekliyoruz ki bu bebeği, sağlıklı sıhatli bir şekilde doğması, annesinin kucağında olması için lütfen dualarınız ile bizden desteğinizi esirgemeyin. )
Bu cicileri gördüğümde benim halimi tahmin dahi edemezsiniz, karşımıza sunulan her yeni ürün ile ben " Ayyy", "Yeriiiim" şeklinde tepkiler veriyorum, yani kumaş olmasa, yenilebilir olsalar hepsini yiyeceğim o denli =)

Şu minik ayaklara bakar mısınız =))))
Efendim bu şeker mi şeker cicileri Zuhal Bebe 'den aldık. Biz tavsiye üzerine gitmiştik ve çok çok memnun kaldık, şimdi de size tavsiye ediyorum =)
Kendi halinde şirin bir dükkan, zaten orada size yardımcı olan iki tatlı teyze var, öyle güzel yönlendiriyorlar ki, öneride bulunuyorlar, çok şeker insanlardı. Biz bundan sonra bebek ürünlerini her daim oradan almaya karar verdik, o kadar beğendik =)
Hem kaliteli, hem de (birazdan göreceksiniz) onlarca ürüne çok uygun bir fiyat ödedik.
Gidin görün, Mekila'nın Gezegeni tavsiye etmişti, ben de başkalarına tavsiye edeceğim diyeceksiniz, eminim =)
Zuhal Bebe Adana'da , Vali Yolu Meto Apartmanı altı, no: 10/A Tfl: (0322) 453 49 37.

Öyle çok mağaza gezdik ki, hiç birisindeki ürünler de içimize sinmedi, ancak Zuhal Bebe 'de herşey çok güzeldi, hatta annem; "İşte bizim zamanımızdaki bebek giyisileri, hepsi de pamuklu" diyerek bir sevindi ki  =)
Şu yeleğin şirinliğine bakar mısınız yeniden bebek olası geliyor insanın, hepsi de yumuşacık, mini minnacık, çok sevimliler =)

Polar yelek =)

Şu tulumdan tombiş bacakların çıktığını düşünsenize ayy ay =)

İşte bu da annemin gördüğünde en çok sevindiği ürünlerden biriyd.  Bir çok yerde " zıbın var mı? " sorumuza "o nedir" şeklinde cevap veren mağazalardan sonra Zuhal Bebe 'de zıbınların her türlüsünü bulunca düşünün nasıl mutlu olduk =)

Bu battaniyeyi öyle çok kıskandım ki, neden bizler için böyle ciciler üretilmiyor dedim içimden, öyle yumuşak öyle tatlı bir battaniye ki =)

Ooy oy oy şu minicik çoraplara bakar mısınız =)

Bu da mama önlüğümüz =)
İşte böyle, postumu okuduktan sonra bu cicileri güzel ve sağlıklı günlerde giymesi için bebeğimizden duanızı esirgemeyin olur mu?

10 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller,maşallah...
    Allah sağlıkla,sorunsuz kucağınıza almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. maaşallah maaşallah, umarım sağlıklı sıhhatli gelir, ailenize hayırlı bir evlat olur :) bu arada zıbınsız olmaz, biz de zıbınla büyüdük, kardeşimin giydiğini anımsıyorum :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla sıhhatle doğsun inşallah, uzun bir ömrü olsun, ciciler yenmeyecek gibi değil Mekilacım:)))

    YanıtlaSil
  5. mekilacığım ne cici şeyler almışsınız öyle hala olmadım teyzeyim ama yeğenler çok seviliyor sağlık ve sıhhatla dünyaya gelir inşallah sevgiler sevimli hala adayı

    YanıtlaSil
  6. ne ğüzel çiçiler almışsınız bebişe.ALLAHTAN sağlıkla dünyaya ğelip ğiydirmek nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Canım, hepsi birbirinden cici. Sağlıkla, sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah, benim de 8 ay oldu hala olduğum çok güzel bir duygu :)

    YanıtlaSil
  8. Çok ciciler,sağlıkla dünyaya gelsin inşallah...

    YanıtlaSil
  9. oyyyy oyyy oyyyy...rabbim hayırlısıyla sevmeyi nasip etsin:)))

    YanıtlaSil
  10. sedo kız: çok teşekkürler, amiiin canım =)

    maya'nın cicileri: duaların için teşekkürler tatlım, evet zıbın olmadan olmaz =)

    neval: amiiiiin canım amiiiin

    noblesse: ne güzel dualar bunlar, çok teşekkürler canım, evet hepsini yemek istiyor insan =)

    gönül: benim ilk yiğenim olacak inşallah, çok heyecanlıyız, amiiin canım

    halime: amiiin güzelim

    funda ceyhan: amiiin, inşallah, hayırlısı ile ben de hala olabilsem

    ozlems.corner: amiiin tatlım, teşekkürler

    güner yapku: amiiin güzelim, dua et bize canım

    YanıtlaSil